NOMEN est OMEN (judecătorului Minciunos dedicaţie)


După citaţii pe care le-am tot primit pentru a mă prezenta la şedinţe de judecată care… au avut loc ieri şi după… 5 luni de… scremeri (să-mi fie iertată franceza), judecătorul cu nume poetic şi-a luat în sfârşit inima-n dinţi şi l-a SALVAT pe un alt demnitar cu nume ÎNARIPAT (Tudor… Bandiţchi) de răspundere administrativă şi penală pentru neexecutarea unei horărâri judecătoreşti.

Nu pot zice că mă mai miră ceva în această ţară care parcă e inspirată din „Twin Peaks”. Doar aştept hotărârea judecătorească motivată şi… Minciunoasă. Dacă tot am înţeles că am de aşteptat MULT, m-am gândit să vin între timp cu o dedicaţie pentru judecătorul despre care NUMELE spune TOTUL:

ŢARA-MINUNE

Într-o țară democrată,

Nici săracă, nici bogată,

Prostia-i legiuitoare,

Minciuna-i judecător.

Aici plebea-i fericită

Și-i nespus de-ndrăgostită

De Puterea care-o minte

Cu alaiul ei sonor.

———————————–

Țară ca aici nu este

Nici sub cer, nici în poveste,

Unică, sărută mîna

Groaznicilor temniceri.

N-are-un ban de ceai sau pîine

Și primește pentru Mîine

Doar citații la procese

Care-au fost să fie…Ieri!

——————————————

Hai, veniți și voi aicea

Să cunoașteți pitulicea,

Ce se crede vulturime

Guvernînd pentru vecii.

Țară faină, n-ai ce spune,

Ai conducători—minune,

De-aia nimeni nu-i trimite

Să se ducă pe pustii!

(copyright – Traian Vasilcău)

P.S. Tare-l mai înţeleg pe Preşedintele Mihai Poalelungi, care astăzi s-a plâns, că justiţia malldovenească duce lipsă nu doar de bani şi timp, dar şi de… OAMENI… calificaţi… Eu aş zice că duceţi lipsă pur şi simplu de OAMENI, dle Poalelungi!

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

