Primul PROTEST la Procuratură, sau provocarea… la sinceritate.


PG-300x187Ieri a avut loc PRIMUL protest, în faţa sediului Procuraturii Generale, la care am cerut cercetarea OBIECTIVĂ şi în TERMENI REZONABILI a accidentului rutier din 11 ianuarie 2011, comis în stare de ebrietate de Bandiţchi la Peresecina, Orhei şi TĂNUIT de MAI. S-a scandat „Pădurea Domnească-2!”, „General CRIMINAL!”, „Procuratura doarme – Bandiţchi recidivează!”, „Generalul protejat – cercetat şi CONDAMNAT!”, „Afară, afară, JAVRĂ ORDINARĂ!”. Am decis să continuăm şi VOM CONTINUA! Până când Bandiţchi va ajunge acolo unde trebuie să ajungă toţi bandiţii!

Coincidenţă. Tot ieri despre mine a scris Ileana. Ileana a transcris de fapt ce a scris Alina. Alina a scris după ce de luni încoace la Columna 30 e scandal. Rând pe rând, deputatul Simion Furdui; vărul Balinschi; naşul Banditului, dar şi avocatul acestuia au fost prin biroul beţivului. Cică acum la Columna 30 e mai securizat decât la Cocos Prive, unde mai dai peste jurnalişti care te filmează cu telefonul.

De luni încoace mai mulţi bloggeri au primit pe mail acelaşi text, inclusiv titlul. Trei zile nimeni n-a acceptat să scrie. Ieri nimeni a acceptat, în sfârşit. Cineva îndrăgostit(ă) de cuvinte…Balitchi_Chetraru-300x198 urâte mă provoacă la sinceritate. Şi pentru că suntem în Postul Mare… a reuşit! Deci,

DA, acum nu mai am cum să nu recunosc. Corect se vorbeşte prin târgul din biroul şefei aparatului, de pres(ă) a lui Bandiţchi.

Recunosc, în perioada indicată de Alina m-am implicat în lucrul la examinarea declaraţiilor vamale din vămi. Recunosc, am furat între 10 octombrie 2007 şi 14 aprilie 2008 cei 2,5 milioane de euro furaţi în perioada 2007 – 2011 (!!!) de prietenul meu Ion Vornic (alias KVADRAT). Tot eu am fost coleg de grupă la ULIM cu un alt „creier” al schemelor de la Vama Centru, indicată de Alina: Marcel Pulbere (alias MURKA). Recunosc, eu l-am făcut şef la Vama Leuşeni, apoi Cahul, apoi Briceni pe cumnatul lui MURKA, Vladlen Stadler (alias KIRDYK) şi i-am promovat în funcţii toţi bandiţii. Iar MAI-ul nu m-a arestat până acum pe acest dosar pentru că nu vrea. Adică nu poate. Adică se teme de mine. Dacă mâine MAI-ul nu se va mai teme şi voi fi căutat să mi se pună cătuşe pe mâni, voi fugi şi eu ca Ivan Ivanâci în România, sau la Viena, unde am restaurant!

DA, acum îmi exprim public regretul că aşa şi nu l-am chemat la cumetrie pe cumătrul meu Dumitru Munteanu. Merg chiar acum la Franzeluţa să iau doi colaci şi un prosop. Vă aştept, stimate, cumătru!

DA, recunosc. Cu cele 2,5 milioane de euro m-am făcut gospodar! Acum nu mai stau în debaraua aia de 1500 lei din declaraţia de venit! Mi-am luat un apartament foarte spaţios şi luxos în sectorul Botanica. E doar unul din apartamentele mele. E situat pe lângă Niagara de la Plaza, unde cam tot de prin octombrie 2007 ador să fac bazin şi Spa cu fete.

DA, recunosc. Din acei 2,5 milioane de euro mi-am luat şi un jeep, TOYOTA RAV4, cu nr. de înmatriculare KKX 888. Apoi l-am dăruit amantei mele, blonda mumoasă Aliona, cu care trăiesc într-un alt apartament de al meu, dintr-o altă casă de lux, de vis-a-vis de circ, în preajma cafenelei Lazy. Da nu aveţi nici o şansă să ne găsiţi, pentru că apartamentul e înscris pe numele mamei mele. Recunosc: îmi place ŞĂFU meu, dar mai tare îmi place Aliona. Recent am fost cu ea şi… cu un Trofik în deplasare, pe banii statului, în Elveţia.

DA, am călcat şi eu pe cineva cu maşina de serviciu, dar văru-meu Balinschi şi MAI m-a scos din rahat. Până acum n-am recunoscut. Pentru că acesta chiar nu e cel mai mare păcat al meu. Nici măcar nu era un om. Era un prăpădit de moldovan, de care mai sunt încă atâţia şi atâţia în Peresecina şi toată Moldova.

DA, sunt un TICĂLOS! DA, sunt un BANDIT! Da vă ajunge atâta sinceritate pe azi. Mai urmează probabil. Câte proteste – atâtea provocări la sinceritate vor fi! 😉

P.S. Procurorilor, să ştiţi că noi cunoaştem termenii prevăzuţi de legislaţie pentru intentarea urmăririi penale, după autosesizare! Spor la treabă! Dacă nu aveţi sufieciente probe şuieraţi, vă ajutăm! 😉

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

