După 5 ani, ADEVĂRUL iese de la fundul mării! PUNCT în dosarele intentate la comandă (DOC)


Decizie CACRecent, prin Decizia Curţii Supreme de Justiţie din 26 martie a devenit DEFINITIVĂ şi IREVOCABILĂ Hotărârea Curţii de Apel Chişinău din 23 octombrie 2013 (vezi DOC din imagini), prin care s-a pus PUNCT în cele CÂTEVA dosarele penale intentate în privinţa mea în anii 2008-2009, la comanda fostului director general comunist de la Vamă Viorel Melnic şi promovate ulterior, după 2009, la presiunea directorului general liberal-democrat Tudor Baliţchi. După 5 ani, statul urmează să-mi achite, prin intermediul Ministerului Finanţelor 44 908,00 MDL, pentru hărţuiala la care am fost supus din partea organelor de urmărire penală, în scop de intimidare, la comandă, pentru faptul că împreună cu câţiva foşti colegi de la Vamă m-am opus schemelor de contrabandă cu carne! Nu vreau banii ăştia din bugetul de stat, adică din pensia părinţilor mei! De asta, în scurt timp urmează să solicit Procuraturii Generale (dacă va fi nevoie sunt gata şi să insist) iniţierea procedurilor de regres în privinţa indivizilor CONCREŢI care se fac vinovaţi în acest caz de hărţuiala mea şi respectiv PREJUDICIEREA BUGETULUI DE STAT! Cu mai multe detalii despre caz voi reveni în scurt timp. Am MULTE de zis, credeţi-mă! Iar până una alta, să citească procurorii, poliţiştii, alţii cu epoleţi (şi fără) din diverse instituţii de stat cu misiuni operative (şi) contrabandiştii, care din câte cunosc chiar au nevoie să citească ATENT ce scrie în aceste acte judecătoreşti:
Decizie CAC Decizie CAC_1 Decizie CAC_2 Decizie CAC_3
Va urma

Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

Un răspuns to “După 5 ani, ADEVĂRUL iese de la fundul mării! PUNCT în dosarele intentate la comandă (DOC)”

  1. Scrisoare deschisă LEPĂDĂTURILOR 2 | Veaceslav Balacci Says:

    […] voi, „ai noştri”, respectiv sunt niţel mai dureroase decât cele primite de la comunişti. La colecţia de dosare penale pe care o aveam de la comunişti „al nostru”, implicit “al meu”, probabil nemulţumit de prea multa […]

Lasă un răspuns

