Mesaj EMOŢIONANT postat de Vlad Filat pe Facebook


Al vostru Vlad Filat_1Dragi prieteni,

Sunt emoţionat şi fericit să fiu din nou tată! De-a lungul timpului am dovedit că pot să-mi asum responsabilităţi atât ca tată de familie, cât şi ca tată al naţiunii!

Ştiu că unii încă nu cred în faptul că eu sunt familist. Sunt oameni care işi limitează familia la o singură soţie, dar familia mea e TOATĂ ţara! Mai mult, eu pot să am soţii atât în ţară, cât şi în străinătate! Asta înţeleg eu prin integrare europeană şi euro-atlantică, asta înţeleg eu prin parcurs european.

Cei care mă critică pentru că îmi fac PR din naşterea copilului sunt nişte invidioşi! Îi deranjează faptul că ei trebuie să stea lângă o singură soţie toată viaţa. Sunt oameni care nu ştiu ce înseamnă să ai deschidere şi viziune…

Da, îmi fac PR cu naşterea copilului, pentru că vreau să merg în alegeri cu această realizare pentru ţară, pentru Moldova, pentru familia noastră Europeană.

Voi posta zilnic mesaje şi poze pe Facebook şi în ziarele mele, astfel încât toată ţara să cunoască. Urmează să ne vedeţi si pe coperta VIP Magazin, am comandat deja un număr amplu cu această temă! Pe site-ul Angelei perfecte.md deja se pregătesc textele, vom face un eveniment special, cu o sesiune foto de tip selfie. De asemenea, pe site-urile mele tribuna.md si curentul.md veţi găsi o rubrică specială. TV7, postul partidului nostru, va transmite în direct, chiar din noua mea casă… şi a Angelei, unde ne-am mutat acum câteva săptămâni, o casă de 900 metri patraţi! Dar nu am vrut să anunţ, ca să nu afle lumea că am plătit un milion si jumătate de euro pe ea. Am făcut un contract de chirie, ca sa-i pot deruta pe curioşi. Am făcut şi garajul mare, fără stâlpi, ca să-şi poată parca Angela superbul Porsche, pe care l-am primit de ziua mea de la Naşu’.

Botezul va fi de asemenea unul foarte special! Va fi invitată toata ţara, deoarece va fi un eveniment finanţat de Banca de Economii, adică de către Naşul nostru Ilan Shor. Evident, botezul va fi oficiat de Mitropolit (că nu degeaba i-am dăruit un Lexus) şi la eveniment va participa Jurnal TV, care întâmplător va face chiar atunci un reportaj la teme creştine. În special tema preacurviei, care e atât de important să fie combătută în societatea noastră, tot mai degradată.

Al vostru Vlad Filat-Gonţa,
alături de naşii Ilan si Jasmina Shor.

P.S. Mi-a spus cineva că PLDM-iştii au fost informaţi că Presedintele Filat are o fată. Membrilor de partid li s-a recomandat să-l felicite pe falnicul tată, nu doar direct dar şi pe reţelele de socializare, unde să menţioneze că „pruncul s-a născut în Duminica Mare”! 🙂 Fiind naştere prin cezariană, Filat si Gonţa înţeleg că au ales expres această zi pentru naştere, dar vor vrea sa pară că a fost o naştere naturală, exact în această zi MARE. Înţelegeţi? Practic, Filat e Mesia!

Prin acest text, care pentru unii e un pamflet, iar pentru alţii adevarul crud, am încercat să-i uşurez finului lui Ilan Shor sarcina de a mai scrie şi respectiv sponsoriza mesaje emoţionante şi să economisească banii BEM, bugetaţi pentru mediatizarea PR-uli lui Filat.‎ Mai bine să dam banii la copii, la copiii sărmani…

Etichete: , , , ,

Un răspuns to “Mesaj EMOŢIONANT postat de Vlad Filat pe Facebook”

  1. Actorul Vasile Butnaru Says:

    Vlad Filat,MIHAI EMINESCU a scris: Greselile politicianului sunt crime,caci in urma lor sufera milioane de oameni nevinovati,se impiedica dezvoltarea unei Tari intregi si se impiedica,pentru zeci de ani inainte,viitorul ei.

Lasă un răspuns

