2 zile. Drama mersului la vot


Alegeri_2Ultimele 10 zile pe blogul meu a fost tăcere. Ca în ultima zi de campanie! O tăcere ruşinoasă. Nu pentru mine, ci pentru ei. Pentru guvernanţi! Când numărătoarea inversă a guvernării pe care am lansat-o pe blog se apropia de final, premierul Leancă m-a rugat la offline să menajez pe final de campanie partidele pro-europene, pentru a nu pune în pericol vectorul de dezvoltare a ţării după alegeri şi formarea noii puteri. Deşi mi-a fost mai greu ca altora s-o fac (prietenii şi neprietenii ştiu de ce), scrâşnind din dinţi, am decis totuşi să accept rugămintea premierului. Pentru că datorită lor viitorul european al Moldovei s-a pomenit în pericol.

Am decis s-o fac nu pentru el, nu pentru ei. Ei n-o merită şi au mai demonstrat-o încă o dată ultimele două zile, când ne-au arătat cât de fricoşi şi laşi sunt. Şi cât de departe sunt de adevăratele valori europene şi democratice. Ei, pe care i-am adus în 2009 şi 2010 la putere rugumând aceleaşi promisiuni, cu care ne vin şi azi. Ca după asta să fure 5 ani, uitând şi bătându-şi joc de noi, dar şi de ei! Despre asta am tot scris anterior.

Am decis s-o fac pentru mine. Şi pentru viitorul meu. Pentru unica realizare a primilor 23 de ani de „viaţă” ai „ţării” noastre – Asocierea cu UE. Şi pentru transformările adevărate care ne aşteaptă pe drumul integrării europene şi care urmează să ne apropie de visul nostru de a trăi ca lumea la noi acasă, în Europa. Şi aici mă refer în primul rând la reformarea justiţiei şi combaterea corupţiei, primele lucruri la care trebuie nu doar să ne gândim, dar pe care şi să le facem înainte cel puţin de a spera la aderarea la UE.

Am decis s-o fac pentru că am tot aşteptat ultimii ani, apoi ultimele luni alte oferte, mai bune. Însă alţii, mai buni ca ei, aşa şi n-au reuşit să găsească înţelepciunea şi curajul să iasă şi să ne convingă că există alternative de vot.

Duminică voi merge şi voi vota. Nu pentru ei! Pentru mine, pentru ca drumul pe calea integrării europene să devină unul ireversibil, iar Rusia să înţeleagă într-un sfârşit că moldovenii şi-au făcut alegerea, pentru totdeauna! Votul însă va fi unul mai condiţionat ca niciodată! Ceea ce le promit celor pe care îi voi vota este să fiu cu ochii pe ei, să îi monitorizez şi să îi critic, şi mai dur decât am făcut-o până acum! Le promit că 2 zile este şi termenul când expiră tăcerea de pe blogul meu. Şi am multe de scris de acum încolo!

P.S. Expunerea mai detaliată a motivării votului meu o găsiţi aici. Şi aici.

Etichete: ,

Un răspuns to “2 zile. Drama mersului la vot”

  1. „G” premier?! „B” la MAI?! WTF??? | Veaceslav Balacci Says:

    […] comenta despre „B” şef la MAI?! Nimic! Totul devine explicabil şi logic. Regret doar că am menajat în campania electorală „partidele pro-europene”, apropos la rugămintea lui Iurie Leancă, pe care acesta a formulat-o la offline-ul din noiembrie. […]

Lasă un răspuns

