VIDEO EXCLUSIV! Liderii sindicali împart BANI protestatarilor! CINE sunt SPONSORII?


Am ajuns s-o văd şi pe asta! Probabil tot ce încă mai are mai scump şi sfânt acest colţ de ţară, profesorii, cei care ne educă viitoarele generaţii, stau cuminţi în rând, pentru a-şi primi de la liderii sindicali, conform listei, bani pentru participare la protest! Imaginile de mai jos, pe care le-am primit de la un cititor al blogului, au fost filmate în Casa Sindicatelor azi, după protestul organizat de Federaţia Sindicală a Educaţiei şi Ştiinţei! Sumele împărţite de liderii sindicali au variat, de la câteva zeci la câteva sute de lei!

Am crescut într-o familie de intelectuali, cu doi profesori. Cunosc mai bine ca alţii problemele profesorilor. Iată de ce mi-am exprimat public susţinerea pentru acest protest şi revendicările dascălilor, care solicită majorarea salariilor mizere! Chiar cred că Guvernul POATE găsi aceşti bani, dacă va acoperi toate găurile din buget, săpate ultimii ani de (foştii) guvernanţi şi dacă va pune la treabă, la capacitate maximă, Vama şi Fiscul!

DAR nu aşa, „dragii” mei lideri sindicali! Din prima zi compromiteţi în halul ăsta protestul, împărţind ILEGAL bani participanţilor la protest?! Eu sunt chiar foarte curios să aflu, de unde sunt aceşti bani, dacă profesorii se află într-o situaţie atât de proastă??? Şi pe bune situaţia lor e una proastă! Şi nu doar eu, dar sunt sigur că în primul rând profesorii sunt curioşi să afle de unde sunt aceşti bani şi cine sunt SPONSORII, CINE stă în spatele liderilor sindicali!

Bieţii profesori! Dacă ar şti, sărmanii, în ce lux se lăfăiesc liderii lor sindicali, ar face în primul rând proteste în faţa Casei Sindicatelor, de unde şi-ar alunga liderii sindicali şi apoi doar la Guvern! Iată pe Ilan Shor să-l întrebe, el ştie!

P.S. Foarte recent am admirat cu toţii, cum protestele începute în ianuarie 2015 împotriva furturilor din sistemul bancar au fost deturnate cu succes, char de unii participanţi la furt şi culminate cu crearea unui partid politic. Şi atunci s-au împărţit bani, protestele fiind furate şi aduse în slujba politicienilor, Năstase, Usatîi şi Dodon. Tare vreau să sper că nu se calcă din nou, pe aceeaşi greblă!

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

